بمناسبت دهه مبارک فجر سامانه ارتباط مردمی ١٣٧ شهرداری بندرعباس به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومي سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداری ؛ شهردار بندرعباس گفت: این سامانه با رویکرد جدید بستر وب، نرم افزار تلفن همراه
و تماس تلفنی، با هدف ارتباط مستقیم مردم با مجموعه شهرداری برای ثبت گزارش مشکلات شهری، در دسترس شهروندان است.
مهدی نوبانی افزود: بسترهای سخت افزاری، نرم افزاری و نصب سامانه های مرتبط در مدت یک سال صورت گرفته است و در این زمینه سه سطح مدیران،
معاونان و کارشناسان آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
رئیس سازمان فاوا شهرداری بندرعباس گفت: در همین راستا سازمان فاوا به منظور پیاده سازی هرچه بهتر این سامانه در طی مدت یک سال علاوه بر آماده
سازی بسترهای سخت افزاری، نرم افزاری و نصب سامانه های مرتبط؛ مبادرت به آموزش در سه سطح مدیران، معاونین و کارشناسان نموده است.
اهل کوت افزود: با توجه به آموزش های ارائه شده و طی مراحل آزمایشی نرم افزار توسط همکاران مجموعه شهرداری بندرعباس، مناطق و سازمان های
تابعه علی الخصوص اداره بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، این سامانه مورد استفاده عموم شهروندان قرار مي گيرد.
مراسم بهره برداری از این سامانه پیش از ظهر امروز ( ۱۸ بهمن )با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و جمعی از مدیران شهرداری بندرعباس
انجام شد.